Glazenwasserij schoonmaakbedrijf Bolderman

Actief sinds: 2018 Sep 14

Voor een schoonmaakbedrijf in Amsterdam hoeft u niet verder te zoeken! Wij verzorgen sinds 1999 het schoonmaakonderhoud voor vele opdrachtgevers in de regio Amsterdam. Onze opdrachtgevers variëren van kleine startende ondernemers tot grote bedrijven en alles wat daar tussen zit. Ook zijn we gespecialiseerd in het schoonmaakonderhoud van VvE’s. Omdat wij zelf zijn gevestigd in Amsterdam, kunnen wij snel en efficiënt reageren op onze klanten. Wij hebben korte communicatielijnen en streven ernaar om binnen 24 uur contact met u op te nemen en binnen 48 uur heeft u een geheel vrijblijvende offerte in huis.

bedrijfsinformatie

Leverancier :

Glazenwasserij schoonmaakbedrijf Bolderman

E-mail :

edith.bouma@vveschoonmaak.com

Telefoonnummer :

0615915775

Factuuradres :

Huifkarpad 3,
1033 WV Amsterdam
Let op, het correspondentie adres is niet altijd gelijk aan het retouradres. Stuur een e-mail naar info@facilitydeal.nl voor een goedkeuring en het juiste adres voor het terugsturen van uw product.

BTW nr :

8552.96.823.B01

Bestellingen

Wil je meer informatie over jouw bestelling? Controleer de status van uw bestelling in uw account. Kijk bij de help klant voor meer informatie.

algemene voorwaarden


Alle medewerkers die op hoogte werken zijn VCA gecertificeerd.


Alle medewerkers hebben een geldig ID-bewijs en beschikken over een BSN nummer.


Schoonmaakbedrijf Bolderman is verzekerd tegen Wettelijke Aansprakelijkheid tot een bedrag van € 1.250.000,00 per gebeurtenis via Nationale Nederlanden, Postbus 93604, 2509 AV te Den Haag.


Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW.  De hoogte van de BTW bepaalt de overheid. Op het moment van het uitbrengen van deze offerte is voor schoonmaakwerkzaamheden de BTW 21%. Verandering van de BTW lijdt niet tot contractbreuk.


De aanneemsom is inclusief alle te gebruiken schoonmaakmaterialen, -middelen en -machines.


De calculatie is gebaseerd op het prijspeil van 2018.


Schoonmaakbedrijf Bolderman is niet aansprakelijk voor slijtage en/of beschadigingen door het gebruik van (reinigings) machines zoals bijvoorbeeld hogedrukspuiten, schrobmachines, etc. op de door de opdrachtgever aangegeven locaties.


De prijzen zijn gebaseerd op regulier onderhoud, eventueel meerwerk wordt na akkoord vooraf van de 

opdrachtgever uitgevoerd.


Het tijdstip van uitvoering van de schoonmaakwerkzaamheden zal in onderling overleg bepaald worden.


De facturering geschiedt in maandelijkse perioden.
De factuur wordt op de eerste dag van de lopende maand per mail verzonden. Er dient binnen 14 dagen te worden betaald.


De proeftijd is drie maanden, waarin wederzijds zonder opgaaf van reden opgezegd kan worden.
Contractsduur is één jaar en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd met één jaar, waarbij het opzegtermijn drie maanden is voor einde contractsdatum.